Manchester United 5.-7. oktober 2007

Manchester United

Siden jeg gik i de første klasser i folkeskolen, har Manchester United altid været mit favorit hold.... Jeg har altid godt ville over at se en kamp på deres hjemmebane Old Trafford.... Og nu skulle det være :D

Jeg har igennem internettet bla. fået Kenneth fra Skanderborg som kammerat og han er også fan af Man.Utd, så vi aftalte for en del år siden at vi skulle sammen over og se dem.

I den første weekend i oktober 2007, tog vi så til Manchester for at se kampen Manchester United imod Wigan på Old Trafford. Vi købte hele pakken hos Rejsegalleriet. Pris: 5.500,- for os hver.

Kenneth kom over til mig om torsdagen og vi tog afsted fredag morgen. De første problemer kom i Københavns Lufthavn, da Kenneth´s pas var udløbet, men vi fik lov til at komme med flyet alligevel.. Da vi skulle flyve fra London til Manchester, var der selvfølgelig igen problemer, men også her fik vi lov til at komme med flyet... Så vi kom altså helt til Manchester ;-)

Da vi så kom til hotellet, kunne de ikke finde vores reservation :S Receptionen ringede dog til deres hovedkontor og fik et værelse til os, men vi var dog noget nervøse over at vores kamp billetter endnu ikke var kommet. De kom så til hotellet senere om aftenen.

Lørdag morgen fik vi morgenmad på hotellet og tog tidligt ud til Old Trafford Stadion... Allerede 1½ time før kampstart var der helt vildt mange fans... Det var helt vildt en følelse der går igennem én ;-)

Vi var selvfølgelig inde i Manchester Uniteds Mega-Store.. Det er helt vildt så mange ting de får solgt på sådan en kamp dag :D Jeg fik købt krus, glas og halstørklæde hehe..... Ikke billigt, men det skulle jeg bare have, nu hvor jeg endelig var kommet herover ;)

Så kom den næste UHA følelse..... Det var da vi så kom op til vores pladser og kunne se over over Old Trafford..... WOW..... Det var sådan så hårene rejste sig.....

1. halvleg var ikke så spændende. Manchester United havde dog langt det meste spil, men kom ikke til så mange chancer... De kom heldigvis i 2. halvleg...... 4 mål :D, så kampen endte 4-0 til Manchester United.

Det er slet ikke til at beskrive, når 75.300 tilskuere jubler på samme tid.. Helt helt vildt... Og når Manchester United ikke fik tildelt frispark, så blev der virkelig bu´et af dommeren... Kanon følelse.

Sådan en tur vil jeg helt klart på igen !!! :D