Min løbetræning: 14-04-2015 - Søborg - Endomondo træningsplan for 10 km - 3.212 meter. Min tid: 00:28:02

Min løbetræning

Løb, løb, løb ;-)
Mit arbejde fik i sommeren 2009 overtalt mig til at være 2. reserve i DHL-stafetten, hvilket jeg sagde ja til.. 2. reserve.. Så kan jeg komme med ud og hygge mig, for 2. reserveren skal jo nok ikke bruges. Ha Der fik jeg mig en overraskelse, for pludselig kom der 2 afbud, så jeg skulle løbe de 5 km i stafetten.

Jeg har været ude og købe løbesko, løbetøj og løbeur (Garmin Forerunner 305), så det er virkelig spændende ;-) Jeg fik trænet mig op og kom igennem alle 5 km.

Det gjorde så at jeg fik lidt blod på tanden og fik sat mig det mål at skulle gennemføre et halv-marathon. 12. juni 2010 var der så broløb imellem Kastrup og Malmø, som jeg så trænede mig op til. Super fed oplevelse. Det har været hårdt og træne, men jeg kan tydeligt mærke forskel på min kondition, så jeg fortsætter med at løbe.

Jeg løber 2 til 3 gange om ugen. Distancen er lidt forskelligt. Du kan se mine træningstider og ture herunder.

14-04-2015 - Søborg - Endomondo træningsplan for 10 km

#

tid
Distance
m.

Gns. tid
Gns.
hastighed
Gns.
puls
Max
puls
100:05:005156,2 km/t102116
200:01:001418,5 km/t119130
300:01:001016,1 km/t117128
400:01:001418,5 km/t119134
500:01:001036,2 km/t124134
600:01:001348,1 km/t127141
700:01:001046,3 km/t140146
800:01:001408,4 km/t145158
900:01:001066,4 km/t148159
1000:01:001348,1 km/t143154
1100:01:001026,1 km/t144154
1200:01:001388,3 km/t142153
1300:01:001036,2 km/t148154
1400:01:001338 km/t139145
1500:01:00985,9 km/t141147
1600:01:001378,3 km/t141147
1700:01:001006 km/t139146
1800:01:001328 km/t132142
1900:01:001016,1 km/t135142
2000:01:001297,8 km/t132138
2100:04:024096,1 km/t127139
Total00:28:023.21208:44 min/km6,8 km/t128159

Løb, løb, løb ;-) Vis alle

Dato

tid
Distance
m.
Gns. tid
min/km
Gns.
hastighed
Gns.
puls
Max
puls

Kort
23-02-201600:18:513.373:10,7 km/t163180Vis kort