Min løbetræning: 18-04-2015 - Søborg - Endomondo træningsplan for 10 km - 3.134 meter. Min tid: 00:26:53

Min løbetræning

Løb, løb, løb ;-)
Mit arbejde fik i sommeren 2009 overtalt mig til at være 2. reserve i DHL-stafetten, hvilket jeg sagde ja til.. 2. reserve.. Så kan jeg komme med ud og hygge mig, for 2. reserveren skal jo nok ikke bruges. Ha Der fik jeg mig en overraskelse, for pludselig kom der 2 afbud, så jeg skulle løbe de 5 km i stafetten.

Jeg har været ude og købe løbesko, løbetøj og løbeur (Garmin Forerunner 305), så det er virkelig spændende ;-) Jeg fik trænet mig op og kom igennem alle 5 km.

Det gjorde så at jeg fik lidt blod på tanden og fik sat mig det mål at skulle gennemføre et halv-marathon. 12. juni 2010 var der så broløb imellem Kastrup og Malmø, som jeg så trænede mig op til. Super fed oplevelse. Det har været hårdt og træne, men jeg kan tydeligt mærke forskel på min kondition, så jeg fortsætter med at løbe.

Jeg løber 2 til 3 gange om ugen. Distancen er lidt forskelligt. Du kan se mine træningstider og ture herunder.

18-04-2015 - Søborg - Endomondo træningsplan for 10 km

#

tid
Distance
m.

Gns. tid
Gns.
hastighed
Gns.
puls
Max
puls
100:05:005026 km/t98111
200:02:002718,1 km/t125150
300:01:00965,8 km/t119135
400:02:002718,1 km/t129142
500:01:001036,2 km/t136141
600:02:002778,3 km/t151164
700:01:001026,1 km/t148163
800:02:002718,1 km/t150159
900:01:00985,9 km/t148159
1000:02:002788,4 km/t147155
1100:01:001016,1 km/t142153
1200:02:002808,4 km/t144158
1300:04:534795,9 km/t126157
Total00:26:533.13408:35 min/km7 km/t129164

Løb, løb, løb ;-) Vis alle

Dato

tid
Distance
m.
Gns. tid
min/km
Gns.
hastighed
Gns.
puls
Max
puls

Kort
23-02-201600:18:513.373:10,7 km/t163180Vis kort