Min løbetræning: 21-04-2015 - Søborg - Endomondo træningsplan for 10 km - 3.258 meter. Min tid: 00:27:50

Min løbetræning

Løb, løb, løb ;-)
Mit arbejde fik i sommeren 2009 overtalt mig til at være 2. reserve i DHL-stafetten, hvilket jeg sagde ja til.. 2. reserve.. Så kan jeg komme med ud og hygge mig, for 2. reserveren skal jo nok ikke bruges. Ha Der fik jeg mig en overraskelse, for pludselig kom der 2 afbud, så jeg skulle løbe de 5 km i stafetten.

Jeg har været ude og købe løbesko, løbetøj og løbeur (Garmin Forerunner 305), så det er virkelig spændende ;-) Jeg fik trænet mig op og kom igennem alle 5 km.

Det gjorde så at jeg fik lidt blod på tanden og fik sat mig det mål at skulle gennemføre et halv-marathon. 12. juni 2010 var der så broløb imellem Kastrup og Malmø, som jeg så trænede mig op til. Super fed oplevelse. Det har været hårdt og træne, men jeg kan tydeligt mærke forskel på min kondition, så jeg fortsætter med at løbe.

Jeg løber 2 til 3 gange om ugen. Distancen er lidt forskelligt. Du kan se mine træningstider og ture herunder.

21-04-2015 - Søborg - Endomondo træningsplan for 10 km

#

tid
Distance
m.

Gns. tid
Gns.
hastighed
Gns.
puls
Max
puls
100:05:005216,3 km/t104114
200:01:001448,7 km/t118130
300:01:00975,8 km/t116130
400:01:001338 km/t117128
500:01:001006 km/t116126
600:01:001438,6 km/t120138
700:01:001076,4 km/t133138
800:01:001428,6 km/t140153
900:01:001026,1 km/t144153
1000:01:001418,5 km/t142153
1100:01:001036,2 km/t141153
1200:01:001458,7 km/t138153
1300:01:00985,9 km/t145154
1400:01:001448,7 km/t137142
1500:01:00985,9 km/t136143
1600:01:001428,5 km/t140149
1700:01:00985,9 km/t134148
1800:01:001428,5 km/t131142
1900:01:001026,2 km/t132141
2000:01:001418,5 km/t129139
2100:03:504056,3 km/t137154
Total00:27:503.25808:33 min/km7 km/t128154

Løb, løb, løb ;-) Vis alle

Dato

tid
Distance
m.
Gns. tid
min/km
Gns.
hastighed
Gns.
puls
Max
puls

Kort
23-02-201600:18:513.373:10,7 km/t163180Vis kort