Min løbetræning: 25-04-2015 - Søborg - Endomondo træningsplan for 10 km - 3.420 meter. Min tid: 00:28:41

Min løbetræning

Løb, løb, løb ;-)
Mit arbejde fik i sommeren 2009 overtalt mig til at være 2. reserve i DHL-stafetten, hvilket jeg sagde ja til.. 2. reserve.. Så kan jeg komme med ud og hygge mig, for 2. reserveren skal jo nok ikke bruges. Ha Der fik jeg mig en overraskelse, for pludselig kom der 2 afbud, så jeg skulle løbe de 5 km i stafetten.

Jeg har været ude og købe løbesko, løbetøj og løbeur (Garmin Forerunner 305), så det er virkelig spændende ;-) Jeg fik trænet mig op og kom igennem alle 5 km.

Det gjorde så at jeg fik lidt blod på tanden og fik sat mig det mål at skulle gennemføre et halv-marathon. 12. juni 2010 var der så broløb imellem Kastrup og Malmø, som jeg så trænede mig op til. Super fed oplevelse. Det har været hårdt og træne, men jeg kan tydeligt mærke forskel på min kondition, så jeg fortsætter med at løbe.

Jeg løber 2 til 3 gange om ugen. Distancen er lidt forskelligt. Du kan se mine træningstider og ture herunder.

25-04-2015 - Søborg - Endomondo træningsplan for 10 km

#

tid
Distance
m.

Gns. tid
Gns.
hastighed
Gns.
puls
Max
puls
100:05:005146,2 km/t95105
200:02:002788,4 km/t117128
300:01:00985,9 km/t110125
400:02:002617,8 km/t121142
500:01:00935,6 km/t133141
600:02:002768,3 km/t144153
700:01:001006 km/t141153
800:02:002888,7 km/t142161
900:01:001056,3 km/t147160
1000:02:002808,4 km/t150159
1100:01:00945,6 km/t143154
1200:02:002848,5 km/t149159
1300:01:00935,6 km/t143157
1400:02:002768,3 km/t141153
1500:03:413736,1 km/t130153
Total00:28:413.42008:23 min/km7,2 km/t129161

Løb, løb, løb ;-) Vis alle

Dato

tid
Distance
m.
Gns. tid
min/km
Gns.
hastighed
Gns.
puls
Max
puls

Kort
23-02-201600:18:513.373:10,7 km/t163180Vis kort