Min løbetræning: 02-05-2015 - Søborg - Endomondo træningsplan for 10 km - 3.232 meter. Min tid: 00:28:35

Min løbetræning

Løb, løb, løb ;-)
Mit arbejde fik i sommeren 2009 overtalt mig til at være 2. reserve i DHL-stafetten, hvilket jeg sagde ja til.. 2. reserve.. Så kan jeg komme med ud og hygge mig, for 2. reserveren skal jo nok ikke bruges. Ha Der fik jeg mig en overraskelse, for pludselig kom der 2 afbud, så jeg skulle løbe de 5 km i stafetten.

Jeg har været ude og købe løbesko, løbetøj og løbeur (Garmin Forerunner 305), så det er virkelig spændende ;-) Jeg fik trænet mig op og kom igennem alle 5 km.

Det gjorde så at jeg fik lidt blod på tanden og fik sat mig det mål at skulle gennemføre et halv-marathon. 12. juni 2010 var der så broløb imellem Kastrup og Malmø, som jeg så trænede mig op til. Super fed oplevelse. Det har været hårdt og træne, men jeg kan tydeligt mærke forskel på min kondition, så jeg fortsætter med at løbe.

Jeg løber 2 til 3 gange om ugen. Distancen er lidt forskelligt. Du kan se mine træningstider og ture herunder.

02-05-2015 - Søborg - Endomondo træningsplan for 10 km

#

tid
Distance
m.

Gns. tid
Gns.
hastighed
Gns.
puls
Max
puls
100:05:005076,1 km/t103113
200:02:002587,8 km/t124148
300:01:00975,9 km/t118140
400:02:002527,6 km/t127140
500:01:00996 km/t128136
600:02:002537,6 km/t142155
700:01:001016,1 km/t142153
800:02:002557,7 km/t140151
900:01:00935,6 km/t141151
1000:02:002557,7 km/t136145
1100:01:00975,8 km/t138145
1200:02:002557,7 km/t138145
1300:01:00985,9 km/t134144
1400:02:002487,5 km/t132141
1500:03:353566 km/t124139
Total00:28:353.23208:51 min/km6,8 km/t127155

Løb, løb, løb ;-) Vis alle

Dato

tid
Distance
m.
Gns. tid
min/km
Gns.
hastighed
Gns.
puls
Max
puls

Kort
23-02-201600:18:513.373:10,7 km/t163180Vis kort