Min løbetræning: 05-05-2015 - Søborg - Endomondo træningsplan for 10 km - 3.490 meter. Min tid: 00:30:01

Min løbetræning

Løb, løb, løb ;-)
Mit arbejde fik i sommeren 2009 overtalt mig til at være 2. reserve i DHL-stafetten, hvilket jeg sagde ja til.. 2. reserve.. Så kan jeg komme med ud og hygge mig, for 2. reserveren skal jo nok ikke bruges. Ha Der fik jeg mig en overraskelse, for pludselig kom der 2 afbud, så jeg skulle løbe de 5 km i stafetten.

Jeg har været ude og købe løbesko, løbetøj og løbeur (Garmin Forerunner 305), så det er virkelig spændende ;-) Jeg fik trænet mig op og kom igennem alle 5 km.

Det gjorde så at jeg fik lidt blod på tanden og fik sat mig det mål at skulle gennemføre et halv-marathon. 12. juni 2010 var der så broløb imellem Kastrup og Malmø, som jeg så trænede mig op til. Super fed oplevelse. Det har været hårdt og træne, men jeg kan tydeligt mærke forskel på min kondition, så jeg fortsætter med at løbe.

Jeg løber 2 til 3 gange om ugen. Distancen er lidt forskelligt. Du kan se mine træningstider og ture herunder.

05-05-2015 - Søborg - Endomondo træningsplan for 10 km

#

tid
Distance
m.

Gns. tid
Gns.
hastighed
Gns.
puls
Max
puls
100:03:003877,8 km/t121140
200:03:002945,9 km/t103135
300:02:002577,7 km/t117131
400:01:00965,8 km/t117129
500:02:002617,8 km/t130150
600:01:001026,2 km/t139150
700:02:002567,7 km/t135141
800:01:00985,9 km/t129139
900:02:002617,8 km/t136148
1000:01:001006 km/t129146
1100:02:002597,8 km/t135144
1200:01:00985,9 km/t124139
1300:02:002527,6 km/t127136
1400:01:00935,6 km/t122134
1500:02:002658 km/t135153
1600:04:004016 km/t121153
1700:00:01311 km/t113113
Total00:30:013.49008:36 min/km6,9 km/t125153

Løb, løb, løb ;-) Vis alle

Dato

tid
Distance
m.
Gns. tid
min/km
Gns.
hastighed
Gns.
puls
Max
puls

Kort
23-02-201600:18:513.373:10,7 km/t163180Vis kort