Min løbetræning: 12-05-2015 - Søborg - Endomondo træningsplan for 10 km - 3.880 meter. Min tid: 00:32:58

Min løbetræning

Løb, løb, løb ;-)
Mit arbejde fik i sommeren 2009 overtalt mig til at være 2. reserve i DHL-stafetten, hvilket jeg sagde ja til.. 2. reserve.. Så kan jeg komme med ud og hygge mig, for 2. reserveren skal jo nok ikke bruges. Ha Der fik jeg mig en overraskelse, for pludselig kom der 2 afbud, så jeg skulle løbe de 5 km i stafetten.

Jeg har været ude og købe løbesko, løbetøj og løbeur (Garmin Forerunner 305), så det er virkelig spændende ;-) Jeg fik trænet mig op og kom igennem alle 5 km.

Det gjorde så at jeg fik lidt blod på tanden og fik sat mig det mål at skulle gennemføre et halv-marathon. 12. juni 2010 var der så broløb imellem Kastrup og Malmø, som jeg så trænede mig op til. Super fed oplevelse. Det har været hårdt og træne, men jeg kan tydeligt mærke forskel på min kondition, så jeg fortsætter med at løbe.

Jeg løber 2 til 3 gange om ugen. Distancen er lidt forskelligt. Du kan se mine træningstider og ture herunder.

12-05-2015 - Søborg - Endomondo træningsplan for 10 km

#

tid
Distance
m.

Gns. tid
Gns.
hastighed
Gns.
puls
Max
puls
100:03:003988 km/t122137
200:03:002955,9 km/t105132
300:02:002637,9 km/t124133
400:01:00965,8 km/t115126
500:02:002617,8 km/t121132
600:01:001016,1 km/t127132
700:02:002627,9 km/t136146
800:01:001026,2 km/t132144
900:02:002627,9 km/t133145
1000:01:00985,9 km/t134143
1100:02:002637,9 km/t130134
1200:01:001016,1 km/t127133
1300:02:002597,8 km/t127133
1400:01:00985,9 km/t121133
1500:02:002527,6 km/t124136
1600:01:001066,4 km/t125134
1700:02:002597,8 km/t136150
1800:03:583966 km/t119151
Total00:32:583.88008:30 min/km7,1 km/t124151

Løb, løb, løb ;-) Vis alle

Dato

tid
Distance
m.
Gns. tid
min/km
Gns.
hastighed
Gns.
puls
Max
puls

Kort
23-02-201600:18:513.373:10,7 km/t163180Vis kort