Min løbetræning: 19-05-2015 - Søborg - Endomondo træningsplan for 10 km - 4.116 meter. Min tid: 00:34:30

Min løbetræning

Løb, løb, løb ;-)
Mit arbejde fik i sommeren 2009 overtalt mig til at være 2. reserve i DHL-stafetten, hvilket jeg sagde ja til.. 2. reserve.. Så kan jeg komme med ud og hygge mig, for 2. reserveren skal jo nok ikke bruges. Ha Der fik jeg mig en overraskelse, for pludselig kom der 2 afbud, så jeg skulle løbe de 5 km i stafetten.

Jeg har været ude og købe løbesko, løbetøj og løbeur (Garmin Forerunner 305), så det er virkelig spændende ;-) Jeg fik trænet mig op og kom igennem alle 5 km.

Det gjorde så at jeg fik lidt blod på tanden og fik sat mig det mål at skulle gennemføre et halv-marathon. 12. juni 2010 var der så broløb imellem Kastrup og Malmø, som jeg så trænede mig op til. Super fed oplevelse. Det har været hårdt og træne, men jeg kan tydeligt mærke forskel på min kondition, så jeg fortsætter med at løbe.

Jeg løber 2 til 3 gange om ugen. Distancen er lidt forskelligt. Du kan se mine træningstider og ture herunder.

19-05-2015 - Søborg - Endomondo træningsplan for 10 km

#

tid
Distance
m.

Gns. tid
Gns.
hastighed
Gns.
puls
Max
puls
100:03:003937,9 km/t121129
200:03:003056,1 km/t112127
300:02:002658 km/t129140
400:01:001006 km/t120134
500:02:002627,9 km/t124134
600:01:001016,1 km/t123134
700:02:002597,8 km/t131150
800:01:001066,4 km/t141151
900:02:002678 km/t146154
1000:01:001016,1 km/t140152
1100:02:002637,9 km/t141152
1200:01:001026,1 km/t138149
1300:02:002607,8 km/t136151
1400:01:00975,8 km/t134150
1500:02:002577,7 km/t128137
1600:01:00996 km/t125136
1700:02:002597,8 km/t132149
1800:01:001046,3 km/t139148
1900:02:002607,8 km/t141146
2000:02:302465,9 km/t124142
Total00:34:304.11608:23 min/km7,2 km/t129154

Løb, løb, løb ;-) Vis alle

Dato

tid
Distance
m.
Gns. tid
min/km
Gns.
hastighed
Gns.
puls
Max
puls

Kort
23-02-201600:18:513.373:10,7 km/t163180Vis kort