Min løbetræning: 23-06-2015 - Søborg - Endomondo træningsplan for 10 km - 5.779 meter. Min tid: 00:39:37

Min løbetræning

Løb, løb, løb ;-)
Mit arbejde fik i sommeren 2009 overtalt mig til at være 2. reserve i DHL-stafetten, hvilket jeg sagde ja til.. 2. reserve.. Så kan jeg komme med ud og hygge mig, for 2. reserveren skal jo nok ikke bruges. Ha Der fik jeg mig en overraskelse, for pludselig kom der 2 afbud, så jeg skulle løbe de 5 km i stafetten.

Jeg har været ude og købe løbesko, løbetøj og løbeur (Garmin Forerunner 305), så det er virkelig spændende ;-) Jeg fik trænet mig op og kom igennem alle 5 km.

Det gjorde så at jeg fik lidt blod på tanden og fik sat mig det mål at skulle gennemføre et halv-marathon. 12. juni 2010 var der så broløb imellem Kastrup og Malmø, som jeg så trænede mig op til. Super fed oplevelse. Det har været hårdt og træne, men jeg kan tydeligt mærke forskel på min kondition, så jeg fortsætter med at løbe.

Jeg løber 2 til 3 gange om ugen. Distancen er lidt forskelligt. Du kan se mine træningstider og ture herunder.

23-06-2015 - Søborg - Endomondo træningsplan for 10 km

#

tid
Distance
m.

Gns. tid
Gns.
hastighed
Gns.
puls
Max
puls
100:30:004.3068,6 km/t151172
200:00:30809,7 km/t165169
300:01:001448,7 km/t171172
400:00:308510,3 km/t172173
500:01:001448,7 km/t173174
600:00:308610,4 km/t174175
700:01:001468,8 km/t176176
800:00:308310 km/t176178
900:01:001438,6 km/t177178
1000:00:308510,3 km/t177178
1100:01:001448,7 km/t175177
1200:00:308810,6 km/t174176
1300:01:222008,8 km/t175176
1400:00:14389,8 km/t176176
Total00:39:375.77906:51 min/km8,8 km/t157178

Løb, løb, løb ;-) Vis alle

Dato

tid
Distance
m.
Gns. tid
min/km
Gns.
hastighed
Gns.
puls
Max
puls

Kort
23-02-201600:18:513.373:10,7 km/t163180Vis kort