Min løbetræning: 26-06-2015 - Søborg - Endomondo træningsplan for 10 km - 5.829 meter. Min tid: 00:39:30

Min løbetræning

Løb, løb, løb ;-)
Mit arbejde fik i sommeren 2009 overtalt mig til at være 2. reserve i DHL-stafetten, hvilket jeg sagde ja til.. 2. reserve.. Så kan jeg komme med ud og hygge mig, for 2. reserveren skal jo nok ikke bruges. Ha Der fik jeg mig en overraskelse, for pludselig kom der 2 afbud, så jeg skulle løbe de 5 km i stafetten.

Jeg har været ude og købe løbesko, løbetøj og løbeur (Garmin Forerunner 305), så det er virkelig spændende ;-) Jeg fik trænet mig op og kom igennem alle 5 km.

Det gjorde så at jeg fik lidt blod på tanden og fik sat mig det mål at skulle gennemføre et halv-marathon. 12. juni 2010 var der så broløb imellem Kastrup og Malmø, som jeg så trænede mig op til. Super fed oplevelse. Det har været hårdt og træne, men jeg kan tydeligt mærke forskel på min kondition, så jeg fortsætter med at løbe.

Jeg løber 2 til 3 gange om ugen. Distancen er lidt forskelligt. Du kan se mine træningstider og ture herunder.

26-06-2015 - Søborg - Endomondo træningsplan for 10 km

#

tid
Distance
m.

Gns. tid
Gns.
hastighed
Gns.
puls
Max
puls
100:10:001.4258,6 km/t129146
200:00:308810,7 km/t151156
300:01:001408,4 km/t152157
400:00:308710,5 km/t156160
500:01:001438,6 km/t157160
600:00:308410,1 km/t159161
700:01:001509,1 km/t160161
800:00:308410,2 km/t160162
900:01:001499 km/t160162
1000:00:308510,2 km/t158160
1100:01:001478,9 km/t159161
1200:00:308510,3 km/t158163
1300:20:283.0008,8 km/t166180
1400:01:011569,3 km/t174176
Total00:39:305.82906:47 min/km8,9 km/t155180

Løb, løb, løb ;-) Vis alle

Dato

tid
Distance
m.
Gns. tid
min/km
Gns.
hastighed
Gns.
puls
Max
puls

Kort
23-02-201600:18:513.373:10,7 km/t163180Vis kort